piątek, 21 kwietnia 2017

Paranormal World & Orbita N w trasie

TAJEMNICZE MIESZKANIE



Dnia 19.04.2017 roku, zgłosiła się do mnie starsza Pani mająca 76 lat z prośbą o pomoc. Niedawno kupiła mieszkanie po zmarłym lokatorze,. Jej kupione mieszkanie, zostało wraz z meblami poprzedniego lokatora, kupiła mieszkanie bardzo tanio w miejscowości Mosina. Urządziła sobie salon, łazienkę, sypialnie, korytarz, niestety coś nie pozwala jej zająć się tajemniczym pokojem, w którym znajdują się podejrzane świece i atmosfera w nim. Lokatorka mieszka już miesiąc i czuję się w domu co raz bardziej zagrożona. Zaczęło się od odczuwania że coś ją obserwuję, jakaś siła nie pozwala jej wchodzić do "dziwnego pokoju". lokatorce przytrafiły się jeszcze inne rzeczy jak spadająca szklanka, która nie miała prawa spaść z kuchennego blatu, jej prywatne rzeczy znajdują się w miejscu w którym ich nie położyła, mało tego, na strychu, do którego nie da się wejść, nocami i nad ranem słychać wyraźne tupanie ciężkim przedmiotem w sufit, odgłos tego jest na tyle głośny, że lokatorka słyszy go w całym swoim mieszkaniu. Najmroczniejszą swoją przygodę lokatorka przeżyła w poniedziałek, dwa dni przed tym jak zgłosiła się do mnie o pomoc. Gdy leżała późnym wieczorem w sypialni na swoim łózko oglądając TV, mając uchylone drzwi od sypialni lokatorka wyraźnie zobaczyła postać, bardziej jej część niewyraźną mglistą głowę, było tylko widać wyraźnie świecące się ogromne oczy. Po wywiadzie ze starszą Panią postanowiłem nie zostawić jej samej i tutaj pojawiam się JA! postanowiłem starszej Pani wynająć pokój w hotelu i dzisiejszej nocy będę obserwować dom, mało tego, będę spać na łóżku, w którym znajdują się tajemnicze świece i dziwne powietrze, bardzo ciężkie, gdy wszedłem do tego pokoju odrazu poczułem się dziwnie i nieswojo, co dzisiejsza noc mi pokaże to już czas ukaże, łapcie zdjęcia tajemniczych świeć i trzymajcie za mnie kciuki. Dobranoc :)




Pozdrawiam

Damian Cichorek

Działacz Orbita N

2 komentarze:

  1. Jak minęła noc? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa, jak upłynęła noc w tym dziwnym mieszkaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Incydent w Słupi pod Bralinem (woj. Wielkopolskie).

Pan Andrzej skontaktował się ze mną na portalu Facebook pisząc w wiadomości prywatnej w celu wyjaśnienia zdarzenia, którego doświadczył jego...