niedziela, 23 kwietnia 2017

Paranormal World & Orbita N w trasie. Część II - podsumowanie.

Na wstępie.. chciałbym przeprosić za spóźnienie z wpisem podsumowującym na bloga. Niestety analiza zdjęć, nagrań oraz prób EVP zajmuję. A więc przejdźmy do podsumowania 21.04.2017 zainterweniowałem w mieszkaniu 76 letniej lokatorki, która kupiła mieszkanie po lokatorze, który zmarł. Zostały meble, niektóre już mieszkanka się pozbyła.. niestety jakaś siła nie pozwala jej zająć się "tajemniczym pokojem" w którym znajduje się np. "Menora", która może świadczyć o tym że były właściciel mógł odprawiać rytuały, które mogły przyciągnąć złą energię. 




Próby EVP niestety nic nie wykryły, przebyłem w mieszkaniu całą noc.. niestety nie udało mi się znaleźć dowodów na to że coś tutaj jest, coś co nie powinno i dręczy w podeszłym wieku lokatorkę. Oto gdzie spędziłem najwięcej czasu podczas nocy. Nie na pewno mi się nie przysnęło, czuwałem czujnie :P




Włączyłem bardzo cicho TV i sobie oglądałem, właśnie podczas oglądania TV w łóżku, lokatorka zauważyła przez uchylone drzwi zamgloną ciemną twarz z świecącymi nienaturalnie wyłupiastymi oczami.


Fotografowałem niemal całe mieszkanie, oto więcej zdjęć:






Wracając do prób EVP, te próby odbyłem nie raz, a parę razy, próbując nakłonić to "coś" do próby kontaktu.. niestety bezskutecznie.. byłem niestety sam na całe mieszkanie, co w prawdzie, brakowało kamer w każdym pomieszczeniu, przede wszystkim brakowało ludzi, samotnie nic nie znalazłem.. Nie mam żadnego dowodu, ale to nie oznacza, że tutaj nie wrócę. Wrócę za jakiś czas, postaram się o bardziej specjalistyczny sprzęt i z pewnością moja rola się tu nie kończy i przybędę ponownie do mieszkania, tym razem, bardziej przygotowany i co najważniejsze z osobami towarzyszącymi.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Incydent w Słupi pod Bralinem (woj. Wielkopolskie).

Pan Andrzej skontaktował się ze mną na portalu Facebook pisząc w wiadomości prywatnej w celu wyjaśnienia zdarzenia, którego doświadczył jego...