wtorek, 25 kwietnia 2017

Paranormal World & Orbita N w trasie - Zdjęcie dowód oraz nagła komplikacja.

Witam!

Po długich analizach zdjęć i nagrań EVP wraz z współpracą pewnych osób, między innymi Karolina Wieczorek i Wiktoria Oleksy.. odkryliśmy na jednym ze zdjęć pewne dowody świadczące, że jest coś w tym mieszkaniu, Karolina zauważyła Orbe, natomiast Wiktoria rozjaśniła zdjęcie i pojawiła się w odbiciu szafy tajemnicza mroczna twarz.


Zdjęcie bez rozjaśnienia z widoczną Orbą.


Zdjęcie z rozjaśnieniem i zaznaczeniem Orby i dziwnej mrocznej twarzy.



Lokatorka podczas wywiadu, opowiedziała tak: "Gdy leżałam późnym wieczorem w sypialni na swoim łóżku oglądając TV i mając uchylone drzwi od sypialni wyraźnie zobaczyłam postać, bardziej jej część, niewyraźną mglistą głowę i wyraźne świecące się ogromne oczy" tekst ten znajduję się tutaj: http://paranormalworlddc.blogspot.com/2017/04/paranormal-world-orbita-n-w-trasie.html

Również i dzisiaj zło z tego mieszkania dało tyle, że lokatorka zadzwoniła do mnie, gdy ja byłem w pracy i poprosiła o pomoc, przyjechałem do niej.. opowiedziała mi o tym, że gdy nie było jej w mieszkaniu, jej sąsiedzi słyszeli w jej domu pukania, myśleli, że sąsiadka coś remontuje, gdy spotkali lokatorkę mieszkania na dworze, spytali ją "Sąsiadka co tam za remonty robisz" ona zaprzeczyła, mówiąc, że dopiero do domu przyszła. Lokatorka będąc w mieszkaniu siedząc i odpoczywając usłyszała w kuchni huk, poszła do kuchni i zastała rozbitą na kawałki szkła szklankę, która zdaniem lokatorki nie miała prawa spaść! Wtedy to właśnie lokatorka do mnie zadzwoniła, udałem się do sąsiadów, stukoty w mieszkaniu sąsiadki były bardzo głośne jak trzaskanie młotkiem, niestety wtedy mieszkanie było puste. 76 letnia lokatorka jest już zmęczona i wystraszona tym, co dzieję się u niej w domu, płakała i błagała mnie, żebym jej pomógł i poprosiła o nocleg w swoim mieszkaniu. Oczywiście zgodziłem się,, nie wiem jeszcze jak i co.. ale muszę pomóc.. nawiedzone mieszkanie znajduje się w Województwie Wielkopolskim,

Pozdrawiam

Damian Cichorek
Działacz Organizacji Orbita N, założyciel bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Incydent w Słupi pod Bralinem (woj. Wielkopolskie).

Pan Andrzej skontaktował się ze mną na portalu Facebook pisząc w wiadomości prywatnej w celu wyjaśnienia zdarzenia, którego doświadczył jego...