piątek, 3 maja 2019

Incydent w Słupi pod Bralinem (woj. Wielkopolskie).

Pan Andrzej skontaktował się ze mną na portalu Facebook pisząc w wiadomości prywatnej w celu wyjaśnienia zdarzenia, którego doświadczył jego sąsiad. Postanowiłem przyjrzeć się sprawie dokładnie, otrzymałem zdjęcia obiektu, który ma na dzień dzisiejszy miano Niezidentyfikowanego Obiektu Latającego czyt. UFO. Postanowiłem i zaproponowałem, aby pan Andrzej przesłał moje pytanie do sąsiada, która przybliży i pomoże wyjaśnić incydent. Poniżej przedstawiam pytania i odpowiedzi sąsiada:



  1. Data i godzina zdarzenia? - 6.03.2019 godzina około 05:17. 
  2. Dokładne miejsce obserwacji? - Słupia pod Bralinem 60a.
  3. Kierunek, w którym znajdował się obiekt? - Kierunek zachód.
  4. Pozorna wielkość obiektu? (W porównaniu do tarczy księżyca w pełni) - Według sąsiada to 2 metry jednak według mnie jego średnica jest dużo większa z tego względu iż widać, na zdjęciu oryginalnym, że obiekt jest dosyć daleko, jego średnica na zdjęciu 1 cm pomnożyć to przez średnią odległość wyjdzie nam średnica.
  5. Wygląd obiektu? (kształt,kolor) - Dokładnie nie będę się określał w tej kwestii obiekt był za daleko.
  6. Czy na powierzchni obiektu widać było okna, lub inne elementy? - Nie. 
  7. Czy obiekt emitował światło, czy sam był jakby wykonany ze światła? - Emitował światło.
  8. Czy emitował dźwięki?  - Brak dźwięku.
  9. Jak obiekt zniknął? Długo obiektu nie obserwowałem gdyż szybko straciłem go z pola widzenia, wyglądało to tak, iż wydawało się, że leci (czy unosi się) swobodnie bez oporów i widać było dziwne rotacje obiektu (obracał się w różnych osiach), następnie pokierował się w stronę budynku, który widać na oryginalnym zdjęciu i odleciał z bardzo dużą prędkością. Jego prędkość szacuje na ponad 300 km/h, a nawet więcej. 
  10. Czy mogło być więcej świadków? - O tej porze, ciężko stwierdzić. 
  11. Pozorna odległość obserwatora od obiektu - nie większa niż 200 m? większa niż 200 m? - Większa niż 200 metrów. 
  12. Jakie emocje towarzyszyły? - Zdziwienie, momentami strach. 
  13. Przebieg obserwacji? (proszę najdokładniej opisać, jak to wyglądało od początku do końca) Wstałem rano do pracy, tak jak w sumie codziennie. Odpaliłem papierosa przed budynkiem (urywek rynny z oryginalnego zdjęcia) i poczułem, że muszę się obrócić w lewo, spojrzałem i zauważyłem dziwne światło, niebo czarne, obiekt stał nieruchomo (nie pamiętam przez jaki okres czasu) po czym zaczął się dziwnie ruszać, kiedy zaczął się zbliżać wpadłem na pomysł żeby zrobić zdjęcia, gdyż stwierdziłem, że nikt mi nie uwierzy. Wyciągnąłem telefon, zrobiłem zdjęcia, obiekt w momencie wyciągania telefonu zaczął się oddalać, aż straciłem go z pola widzenia. 



         ZDJĘCIA Z TEGO ZDARZENIA







Słupia pod Bralinem - wieś w Polsce położona w województwie wielkopolskim, w powiecie kępińskim, w gminie Perzów. Leży przy linii kolejowej Kępno-Syców, ok. 12 km na zachód od Kępna i ok. 45 km na południe od Ostrowa Wlkp. Otoczona wzgórzami - tzw. Kurzymi Górami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Incydent w Słupi pod Bralinem (woj. Wielkopolskie).

Pan Andrzej skontaktował się ze mną na portalu Facebook pisząc w wiadomości prywatnej w celu wyjaśnienia zdarzenia, którego doświadczył jego...